نرم افزار BPMS و مدیریت فرآیند کسب و کار
نوشته شده توسط : آرزو

با خرید نرم افزار bpms گروه مدیریت فرآیند پارس و راه اندازی آن، ضمن حضور این گروه در سازمان شما و بررسی و مطالعه فرآیندهای کسب و کار سازمان، اقدام به تحلیل، مدلسازی و در نهایت پیاده سازی و مکانیزه کردن فرآیندها در سازمان می کند.

نرم افزار BPMS مدیریت فرآیند پارس از طریق یک پنل فرآیند ساز و فرم ساز تحت وب، امکان مدیریت فرآیندهای کسب و کار را برای سازمان ها فراهم می سازد. سازمان ها می توانند کلیه فرآیندهای موجود در سازمان را در سیستم مدیریت فرآیند پارس طراحی و پیاده سازی نموده تا پرسنل سازمان بتوانند درخواست های خود را درقالب فرآیند از طریق سیستم کامپیوتری، تبلت و یا تلفن همراه خود، در سازمان به گردش درآورند.

مدیریت فرآیند پارس با ارایه خدمات مشاوره، تحلیل، پیاده سازی و نرم افزاری، یک سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS) را در سازمان به طور کامل راه اندازی کرده و به پرسنل سازمان امکان اجرای فرآیندها و ثبت درخواست های خود را در هر زمان و مکانی می دهد تا افراد بتوانند از وضعیت لحظه به لحظه درخواست های خود مطلع گردند و گامی موثر در راستای هوشمندسازی سازمان خود بردارند.

 

امکانات نرم افزار مدیریت فرآیند پارس (parsbpms) چیست؟

با خرید نرم ‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS) پارس، می توانید به تمام امکانات نرم افزار پراسس میکر که یک نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار اپن سورس (Open Source) یا متن باز در جهان می باشد، به زبان فارسی و کاملا شخصی سازی شده دسترسی پیدا کنید.

این نرم افزار از استاندارد جهانی BPMN برای نشانه گذاری فرآیندهای کسب و کار پیروی می کند. سازمان شما می تواند از طریق این استاندارد جهانی، فرآیندهای کسب و کار را بهتر درک کند و کاربران مجری فرآیند نیز، توانایی همکاری بهتری با یکدیگر خواهند داشت. نرم افزار پروسس میکر با استفاده از استاندارد و زبان مدلسازی فرآیندها BPMN2.0 امکان طراحی و پیاده سازی فرآیندهای کسب و کار را برای سازمان شما فراهم می آورد.

محیط گرافیکی استفاده شده در نرم افزار مدیریت فرآیند پارس، سهولت استفاده را برای کاربران فراهم کرده است. محیط گرافیکی نرم افزار دارای امکان Drag & Drop بوده و کاربرپسند است.
مدلسازی فرآیندهای کسب و کار و مدیریت فرآیندها و زیر فرآیند در نرم افزار مدیریت فرآیند پارس امکان پذیر می باشد.

از دیگر مزایای آن می توان به قیمت نرم افزار BPMS اشاره کرد! از آن جا که این نرم افزار بر پایه نرم افزار پراسس میکر (که یک نرم افزار متن باز و رایگان است) می باشد، در نتیجه نیازی نیست سازمان ها هزینه ای بابت لایسنس و خود نرم افزار پرداخت کنند و تنها هزینه ای که بابت خرید نرم افزار پرداخت می شود، هزینه فارسی سازی و شخصی سازی آن خواهد بود.
در نتیجه سازمان می تواند با هزینه بهینه در زمان خرید سیستم، عمده زمان و هزینه خود را برای پیاده سازی و ساخت فرآیندها در نرم افزار BPMS ذخیره نماید.





:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: